poniedziałek, 7 stycznia 2013

Żeby mi się chciało tak jak mi się nie chce.


Pewnie i Wy tak macie. Nadchodzą czasem takie dni, że pomimo nawału pracy nie mamy ani ochoty ani siły nic robić. Niestety mnie taki dzień dopadł dziś całkiem na początku tygodnia, kiedy tyle dni przede mną. Nie wiem czy to jest spowodowane pogodą czy przemęczeniem. A może tym i tym? Najgorsze jest to, że ciężki wtorek się szykuje( w sumie od października mogłam przywyknąć) znów moje ulubione ćwiczenia, przed którymi czuje się jakbym zdawała egzamin licencjacki no, ale cóż trzeba iść do przodu i przeżywać takie dni.

Dziś, dlatego trochę kolorów.


Z góry przepraszam za zdjęcia jeszcze nie nabrałam dobrej wprawy w ich wykonywaniu :).







 Co wykorzystałam:






+
Korektor pod oczy Kryolan nr.1, który przepadł w akcji. 

Zielony cień z Bourjois Ombre Stretch 05 Vert  nie wiedząc czemu nie został uwieczniony


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz