środa, 6 lutego 2013

Sleek, Hean, Maybelline, Revlon i Buciki :)


Co użyłam do makijażu z ostatniego wpisu:


Na początku jak zwykle oczyściłam twarz, następnie nałożyłam podkład Revlon Colorstay 220 Natural Beige do cery mieszanej i tłustej. Potem korektor pod oczy Kryolan. Do makijażu oczu użyłam bazy pod cienie z Hean paletki Sleek i-Divine storm PALETTE. W ogóle jakoś do paletek Sleeka pałam sympatią w sumie mam ich cztery i spisują się super. Kolory, które zagościły na moich oczętach to 2 i 11. Na koniec rzęsy wytuszowałam tuszem z Maybelline Colossal Smoky Eyes, którą po prostu uwielbiam, (ale o niej innym razem :)). Wykończyłąm pudrem z Hean. Niestety zdjęcie nie oddało makijażu, jaki był w rzeczywistości. Muszę popracować nad inną techniką zdjęć, albo nad mocniejszym makijażem :).








Muszę Wam jeszcze zaprezentować buciki, które zamówiłam na www.butyk.pl. Jak zwykle szybka wysyłka, paczka zabezpieczona jak należy i co najważniejsze śliczne!!! To już moje drugie zakupy w tym sklepie i muszę przyznać, że jeszcze mnie nie rozczarował pod każdym względem. To znaczy- nie opóźniają wysyłek, towar zgodny z opisem (poza opisem bardzo przydatne opinie kupujących, i to nie tylko te pozytywne, ale również negatywne komentarze zostają opublikowane, co nie powiem, ale jest bardzo przydatne).

A o to i one 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz