środa, 10 kwietnia 2013

Kurczak w sosie słodko kwaśnym


Dawno nie wstawiałam przepisów. Dziś zaproponuje Wam szybki i prosty obiadek. Tak mnie naszło wczoraj i dziś powstało. Pamiętam jak byłam mała babcia robiła mi i mojemu bratu  takie rolmopsiki :).


Co potrzebujemy:

  • Pierś z kurczaka

  • Papryka

  • Ogórki konserwowe

  • Szynka lub boczek zależy od uznania

  • Ser żółty

  • Wykałaczki

  • Sól, pieprz

  • Olej do smażenia

  • Sos Łowicz słodko-kwaśny (może być innej firmy lub robiony własnoręcznie ;) )

  • Ryż lub ziemniaki zależne od ochoty ;)
Przygotowanie :)

Pierś kroimy na małe kotleciki i rozbijamy. Solimy, pieprzymy wedle uznania. Na rozłożoną pierś kładziemy mały plasterek sera, szynkę/boczek, ogórek i paprykę pokrojoną w paseczki. Zwijamy i pomagamy sobie wykałaczką, aby nasz rolmopsik się nie rozwinął.
Kiedy wszystko już będzie gotowe rozgrzewamy olej i zaczynamy smażyć. Z każdej strony aż się zarumienią.

Następnie przekładamy do garnka albo wysokiego naczynia i dodajemy sos. Ja używam tego z Łowicza niestety nie miałam czasu zrobić go sama, dlatego użyłam gotowego.  Wszystko razem zagotowujemy.


Możemy podać je z ryżem lub ziemniakami. Ja dziś miałam ochotę na ziemniaczki.



Smacznego :)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz